ძებნა

განცხადებები

ღია კარის დღე „ტყის ეროვნული აღრიცხვის“ მომსახურების შესყიდვის თაობაზე

საქართველოს გარემოს დაცვისა და სოფლის მეურნეობის სამინისტროს მიერ დაგეგმილია ტყისეროვნული აღრიცხვის მომსახურების შესყიდვა. აღნიშნულთან დაკავშირებით ღია კარისდღე გაიმართება 22 თებერვალს 10:00 საათზე სსიპ გარემოსდაცვითი ინფორმაციისა დაგანათლების ცენტრის პირველ საკონფერენციო დარბაზში (მის:  მარშალ გელოვანის გამზ. 6).შეხვედრაზე წარმოდგენილი იქნება ტყის ეროვნული აღრიცხვის სრული ციკლის, მათ შორისსაველე სამუშაოების დაგეგმვა/განხორციელების შესახებ პრეზენტაცია, ასევე საველე მეგზურიტყის ეროვნული აღრიცხვისთვის და ტექნიკური დავალებები.დამატებითი კითხვების შემთხვევაში, ბიომრავალფეროვნებისა და სატყეო დეპარტამენტისსაკონტაქტო პირები არიან: ზაზა ნონაშვილი - ტელ.: 591061560; zaza.nonashvili@mepa.gov.ge პაატა ტორჩინავა - ტელ.: 599451025; ptorchinava@gmail.com დანართი:1. საველე მეგზური ტყის ეროვნული აღრიცხვისთვის2. მომსახურების შესყიდვის ტექნიკური დავალებები

წყლის გამოყენების სახელმწიფო აღრიცხვა

„წყლის შესახებ“ და „სტატისტიკის შესახებ“ საქართველოს კანონების მოთხოვნათა შესაბამისად, წყალმოსარგებლეები ვალდებულნი არიან საქართველოს გარემოს დაცვისა და სოფლის მეურნეობის სამინისტროში, გარემოსდაცვითი შეფასების დეპარტამენტის ინტეგრირებული მართვის სამმართველოში (ქ. თბილისი, მარშალ გელოვანის ქ. #6) 2019წლის 15 თებერვლამდე წარმოადგინონ „სახელმწიფო სტატისტიკური ანგარიშგების ფორმა №04-I-01“ (წლიური), რომლის შევსება ხორციელდება „წყლის გამოყენების სახელმწიფო აღრიცხვის სახელმწიფო სტატისტიკური ანგარიშგების ფორმების შევსებისა და წარდგენის შესახებ“ ინსტრუქციის შესაბამისად. წყლის გამოყენების სახელმწიფო აღრიცხვას ექვემდებარება სამრეწველო, ენერგეტიკული, სამშენებლო, სატრანსპორტო, სასოფლო-სამეურნეო და სხვა საწარმოების, ორგანიზაციების და დაწესებულებების მიერ გამოყენებული წყლები. სტატისტიკურ ანგარიშგებას ექვემდებარება ყველა წყალმოსარგებლე რომელიც:ა) ჩამდინარე წყლებს უშვებს უშუალოდ ზედაპირულ ან მიწისქვეშა წყლის ობიექტებში, აგრეთვე სანიაღვრე კანალიზაციაში, დამაგროვებლებში, ფილტრაციის მოედნებში, ამაორთქლებლებში, სამიწათმოქმედო რწყვის მინდვრებზე, ადგილის რელიეფზე და ა. შ.ბ) ჩამდინარე წყლებს უშვებს საკანალიზაციო სისტემაში და აქვს საკუთარი წყალაღება ზედაპირული ან მიწისქვეშა წყლის ობიექტებიდან;გ) ჩამდინარე წყლებს უშვებს საკანალიზაციო სისტემაში და წყალაღება აქვს წყალაღების სისტემიდან არანაკლებ 20 მ3/დღ-ში.აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკის ტერიტორიაზე განთავსებული ობიექტების მიერ შევსებული ფორმების შეგროვება ხდება უშუალოდ აჭარის გარემოს დაცვისა და ბუნებრივი რესურსების სამმართველოს მიერ საანგარიშო წლის დასრულების შემდეგ 15 იანვრამდე.  

ატმოსფერულ ჰაერში მავნე ნივთიერებათა გაფრქვევების სახელმწიფო აღრიცხვა

„ატმოსფერული ჰაერის დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის 38-ე მუხლისა და „დაბინძურების სტაციონარული წყაროებიდან მავნე ნივთიერებათა გაფრქვევების თვითმონიტორინგის და ანგარიშგების წარმოების ტექნიკური რეგლამენტის დამტკიცების თაობაზე“ საქართველოს მთავრობის 2013 წლის 31 დეკემბრის #413 დადგენილების თანახმად, საქართველოს გარემოს დაცვისა და სოფლის მეურნეობის სამინისტრო აწარმოებს ატმოსფერულ ჰაერში მავნე ნივთიერებათა გაფრქვევების სახელმწიფო აღრიცხვას დაბინძურების სტაციონარული წყაროებიდან. მავნე ნივთიერებათა გაფრქვევების სახელმწიფო აღრიცხვა ხორციელდება მავნე ნივთიერებათა გაფრქვევების სახელმწიფო აღრიცხვის ფორმების მიხედვით, რომლებიც საქმიანობის სუბიექტებმა, საანგარიშო 2018 წლის დასრულების შემდეგ, 2019 წლის 15 თებერვლამდე, ელექტრონული სისტემის (http://emoe.gov.ge/) მეშვეობით უნდა შეავსონ და შესათანხმებლად წარუდგინონ საქართველოს გარემოს დაცვისა და სოფლის მეურნეობის სამინისტროს, ხოლო აფხაზეთისა და აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკების ტერიტორიაზე განთავსებული ატმოსფერული ჰაერის დაბინძურების სტაციონარული ობიექტების შემთხვევაში – აფხაზეთისა და აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკების გარემოს დაცვისა და ბუნებრივი რესურსების შესაბამის სამსახურებს.საქართველოს გარემოს დაცვისა და სოფლის მეურნეობის სამინისტრო და აფხაზეთისა და აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკების გარემოს დაცვისა და ბუნებრივი რესურსების შესაბამისი სამსახურები გადაწყვეტილებას წარდგენილ მავნე ნივთიერებათა გაფრქვევების სახელმწიფო აღრიცხვის ფორმების შეთანხმების თაობაზე იღებენ 15 მარტამდე.მავნე ნივთიერებათა გაფრქვევების სახელმწიფო აღრიცხვის ფორმის შევსებას ელექტრონული სახით აწარმოებს ატმოსფერული ჰაერის დაბინძურების ყველა სტაციონარული ობიექტი, გარდა „დაბინძურების სტაციონარული წყაროებიდან მავნე ნივთიერებათა გაფრქვევების თვითმონიტორინგის და ანგარიშგების წარმოების ტექნიკური რეგლამენტის დამტკიცების თაობაზე“ საქართველოს მთავრობის 2013 წლის 31 დეკემბრის #413 დადგენილების მე-41 მუხლით განსაზღვრული საქმიანობების განმახორციელებელი ობიექტებისა.

ტენდერი - კომპიუტერული ტექნიკის შეძენა შპს „საქართველოს მელიორაციისთვის

Invitation for Bids  GeorgiaIrrigation and Land Market Development Project (ILMDP)Credit No. 5456-GE Contract Titles: Lot 1: Supply of Computer Hardware to the Georgian Amelioration - IDIC/G/ICB/01-L1Lot 2: Supply of Notebooks to the Georgian Amelioration - IDIC/G/ICB/01-L2Lot 3: Supply of Printing Equipment to the Georgian Amelioration - IDIC/G/ICB/01-L3 Lot 1: Supply of Computer Hardware to the Georgian Amelioration - IDIC/G/ICB/01-L1, Lot 2: Supply of Notebooks to the Georgian Amelioration - IDIC/G/ICB/01-L2, Lot 3: Supply of Printing Equipment to the Georgian Amelioration - IDIC/G/ICB/01-L3. 2.         The Ministry of Environmental Protection and Agriculture of Georgia now invites sealed bids from eligible bidders for LOT 1:Supply of Computer Hardware to the Georgian Amelioration. Latest Delivery Date is 90 days from the date of contract signature. The goods include:PC (A) – 30 unit;PC (B) – 18 unit;Monitor – 28 unit; LOT 2: Supply of Notebooks to the Georgian Amelioration. Latest Delivery Date is 90 days from the date of contract signature. The goods include:Notebook (A) – 90 unit;Notebook (B)– 13 unit;Notebook (C) – 15 unit;Tablet (A) – 30 unit;Tablet (B) – 1 unit; LOT 3: Supply of Printing Equipment to the Georgian Amelioration. Latest Delivery Date is 90 days from the date of contract signature. The goods include:Printer (A) – 3 unit;Printer (B)– 1 unit;Printer (C) – 1 unit;Printer (D) – 1 unit.Plotter – 2 unit;   Qualifications requirements include and are not limited to: If Bidder is Manufacturer : (i)      Financial CapabilityThe Bidder shall furnish documentary evidence that it meets the following financial requirement(s):  For LOT 1: -          average annual turnover for GEL 500,000 within last 3 years (i.e. since 1st January, 2015);For LOT 2: -          average annual turnover for GEL 750,000 within last 3 years (i.e. since 1st January, 2015);For LOT 3: -          average annual turnover for GEL 300,000 within last 3 years (i.e. since 1st January, 2015);  (ii)     Experience and Technical CapacityThe Bidder shall furnish documentary evidence to demonstrate that it meets the following experience requirement(s): For LOT 1: (i) At least 3 (three) years of experience in production and/or supply of goods as required under this IFB.(ii) At least 1 (one) successfully completed similar contract with minimum value of GEL 200,000 over the last 5 (five) years. References from beneficiaries on successful completion of contracts are mandatory.  For LOT 2: (i) At least 3 (three) years of experience in production and/or supply of goods as required under this IFB.(ii) At least 1 (one) successfully completed similar contract with minimum value of GEL 250,000 over the last 5 (five) years. References from beneficiaries on successful completion of contracts are mandatory.  For LOT 3: (i) At least 3 (three) years of experience in production and/or supply of goods as required under this IFB.(ii) At least 1 (one) successfully completed similar contract with minimum value of GEL 150,000 over the last 5 (five) years. References from beneficiaries on successful completion of contracts are mandatory. (iii)    Documentary EvidenceThe Bidder shall furnish documentary evidence to demonstrate that the Goods it offers meet the following usage requirement: The goods shall be I.S.O. (or with equivalent quality management system certification) certified.(b)     If Bidder is not manufacturer:          If a Bidder is not a manufacturer, but is offering the Goods on behalf of the Manufacturer under Manufacturer's Authorization Form (Section IV, Bidding Forms), the Manufacturer shall demonstrate the above qualifications (i), (ii), (iii) and the Bidder shall demonstrate that it has successfully completed  For LOT 1: at least 1 (one) contract of similar goods with minimum value of GEL 100,000 in the past 5 (five) years;  For LOT 2: at least 1 (one) contract of similar goods with minimum value of GEL 100,000 in the past 5 (five) years; and For LOT 3: at least 1 (one) contract of similar goods with minimum value of GEL 40,000 in the past 5 (five) years; 3.         Bidders may bid for one or several contracts, as further defined in the bidding document.  Bidders wishing to offer discounts in case they are awarded with more than one contract will be allowed to do so, provided discounts are included in the Letter of Bid. 4.         Bidding will be conducted through the International Competitive Bidding procedures as specified in the World Bank’s Guidelines: Procurement of Goods, Works and Non-Consulting Services under IBRD Loans and IDA Credits & Grants by World Bank Borrowers,  January 2011, revised July 2014  (“Procurement Guidelines”), and is open to all eligible bidders as defined in the Procurement Guidelines. In addition, please refer to paragraphs 1.6 and 1.7 setting forth the World Bank’s policy on conflict of interest.  5.         Interested eligible bidders may obtain further information from Ministry of Environmental Protection and Agriculture of Georgia and inspect the bidding documents during office hours from 10:00 to 17:00 hours at the address given below.  6.         A complete set of bidding documents in English may be purchased by interested eligible bidders upon the submission of a written application to the address below and upon payment of a nonrefundable fee of GEL 250 or GEL 500 (including courier services) equivalent in other freely convertible currency. The method of payment will be direct deposit or transfer of indicated amount into account below:   .  For GEL transfer:State Treasury Service of GeorgiaSWIFT CODE: TRESGE22Beneficiary: Ministry of Environmental Protection and Agriculture of Georgia Treasury Code: 302004400Sub-Code: 4411      2. For USD transfer: Intermediary Bank:  JP MORGAN CHASE BANK NEW YORK, SWIFT CODE: CHASUS33ACC: 409346371Beneficiary’s bank:  NATIONAL BANK OF GEORGIA, TBILISISWIFT CODE: BNLNGE22Beneficiary: Irrigation and Land Market Development Project (val. code 999990239)IBAN: GE65NB0331100001150207   3. For EUR transfer:Intermediary Bank: JP MORGAN AG FRANKFURT AM MAIN,           SWIFT CODE: CHASDEFXACC: 6231608461Beneficiary’s bank: NATIONAL BANK OF GEORGIA, TBILISISWIFT CODE: BNLNGE22Beneficiary:  Irrigation and Land Market Development Project (val. code 999990239)IBAN: GE65NB0331100001150207   3. For GBP transfer:Intermediary Bank: Deutsche Bank AG, London                                   SWIFT: DEUT GB 2L            Account Number: 84003836530000GBP000LDN             Beneficiary’s bank: NATIONAL BANK OF GEORGIA, TBILISI            SWIFT CODE: BNLNGE22            Beneficiary:  Irrigation and Land Market Development Project (val. code 999990239)            IBAN: GE65NB0331100001150207  The document will be sent by airmail for overseas delivery and surface mail or courier for local delivery.[1] Electronic bidding will not be permitted. Late bids will be rejected. Bids will be publicly opened in the presence of the bidders’ designated representatives and anyone who choose to attend at the address below on January 25, 2019, 13:00 p.m. (Local time).  8.         All bids must be accompanied by a “Bid-Securing Declaration”.  The address(es) referred to above is: Name of office: Ministry of Environmental Protection and Agriculture of Georgia Attn: Ms. Lali Durmishidze – Component ManagerStreet Address: 6,Marshal Gelovani Avenue, 2nd building to the left, 1st floor, room number 108City: TbilisiPostal Code: 0159Country: GeorgiaTel: +995 32 2376672E-mail: lali.durmishidze@mepa.gov.ge           Cc: ioseb.tchonkadze@gmai.com, rusudan.manjaladze@mepa.gov.geWeb site: www.mepa.gov.ge    [1] The delivery procedure is usually airmail for overseas delivery and surface mail or courier for local delivery. If urgency or security dictates, courier services may be required for overseas delivery. With the agreement of the World Bank, documents may be distributed by e-mail.

თექნიკური ზედამხედველობა და ხარისხის კონტროლი სარეაბილიტაციო სამუშაოებზე: ქვემო ალაზნის სარწყავი სისტემის მეორე რიგის გამანაწილებელი არხის გ-35 და მისი სხვა რიგის გამანწილებლების რეაბილიტაცია/მოდერნიზაცია

განცხადება ღია კონკურსის ჩატარების შესახებსოფლის მეურნეობის განვითარების საერთაშორისო ფონდის  (IFAD)სოფლის მეურნეობის მოდერნიზაციის, ბაზარზე წვდომის და მდგრადობის პროექტი (AMMAR) სოფლის მეურნეობის განვითარების საერთაშორისო ფონდის (IFAD) მიერ დაფინანსებული “სოფლის მეურნეობის მოდერნიზაციის, ბაზარზე წვდომის და მდგრადობის პროექტი” (AMMAR) იწვევს გამოცდილ ადგილობრივ კომპანიებს გამოხატონ ინტერესი შემდეგი დავალების შესასრულებლად: ტექნიკური ზედამხედველობა და ხარისხის კონტროლი სარეაბილიტაციო სამუშაოებზე: ქვემო ალაზნის სარწყავი სისტემის მეორე რიგის გამანაწილებელი არხის გ-35 და მისი სხვა რიგის გამანწილებლების რეაბილიტაცია/მოდერნიზაცია1. ტექნიკური ზედამხედველობა და ხარისხის კონტროლის დავალება განხორციელდება “სოფლის მეურნეობის მოდერნიზაციის, ბაზარზე წვდომის და მდგრადობის პროექტის” (AMMAR) სასოფლო ინფრასტრუქტურისა და სოფლის მეურნეობის ღირებულებათა ჯაჭვის განვითარების კომპონენტის ფარგლებში. პროექტის  (AMMAR) მიზანია საქართველოს სოფელში მცხოვრები ქალების და მამაკაცების შემოსავლების ზრდა და სიღარიბის შემცირება. განვითარების მიზანია კლიმატზე ადაპტირებული სოფლის მეურნეობის  ღირებულებათა ჯაჭვში ინვესტირების სტიმულირება მცირემიწიანი ფერმერების შემოსავლების გასაზრდელად და მდგომარეობის გასაუმჯობესებლად.  2. ამჟამად პროექტი იწყებს ქვემო ალაზნის სარწყავი სისტემის მეორე რიგის გამანაწილებელი არხის გ-35 და მისი სხვა რიგის გამანწილებლების რეაბილიტაცია/მოდერნიზაციის სამუშაოების ტექნიკურ ზედამხედველობას და ხარისხის კონტროლს. დეტალური პროექტი და ნახაზები მოიპოვება დეპარტამენტში. ზემოთაღნიშნული ტექნიკური ზედამხედველობის განხორციელების მიზნით პროექტი გეგმავს ტექნიკურ ზედამხედველობაში გამოცდილი ფირმის შერჩევას (შემდგომში “ტექნიკური ზედამხედველობის კომპანია”). დავალების მიზანია, ობიექტების სარეაბილიტაციო სამუშაოებზე ტექნიკური ზედამხედველობის მაღალი ხარისხის უზრონველყოფა, რომელიც ამასთანავე გულისხმობს სამუშაოების სრულ შესაბამისობას პროექტთან, ტექნიკურ სპეციფიკაციებთან, ნახაზებთან და სხვა საკონტრაქტო დოკუმენტაციასთან და სამუშაოების დადგენილ ვადებში დასრულებას. წინამდებარე დავალების შესაბამისად დეპარტამენტის ინჟინერ-კონსულტანტის/ზედამხედველის უშუალო ზედამხედველობის ქვეშ და ინფრასტრუქტურის მესაკუთრის (შპს `საქართველოს მელიორაცია”) წარმომადგენელთან თანამშრომლობით ტექნიკური ზედამხედველობის კომპანიამ ორგანიზება უნდა გაუწიოს და განახორციელოს პროექტის ფარგლებში შესრულებული სამშენებლო სამუშაოების ყოველდღიური ზედამხედველობა. ტექნიკური ზედამხედველობის  კომპანია პასუხისმგებელი იქნება სამუშაოების ხარისხისა და მოცულობის საერთო ზედამხედველობაზე, საქართველოს კანონმდებლობისა და სატენდერო დოკუმენტაციის II ნაწილის, გ. თავის  (ხარისხის კონტროლი) და დ. თავის (ხარჯების კონტროლი) დებულებების  შესაბამისად. ზედამხედველობისთვის საჭირო მთელი აღჭურვილობა (პერსონალისთვის მანქანების ჩათვლით), ასევე საზომი და საკონტროლო ინსტრუმენტები ტექნიკური ზედამხედველობის კომპანიამ უნდა უზრუნველყოს.    3. მომსახურების ხანგრძივობაა 5 თვე და 12 თვე დეფექტებზე პასუხისმგებლობის პერიოდი, სულ 17 თვე. დავალების სავარაუდო დაწყების თარიღია 2018 წლის დეკემბერი.   4. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები ფირმის მიმართ: 1. ზოგადი გამოცდილება: ტექნიკური ზედამხედველობის განხორციელების გამოცდილება;2. სპეციფიური გამოცდილება: მინიმუმ 3 მსგავსი განხორციელებული პროექტი; საზედამხედველო კომპანიას უნდა ჰქონდეს ტექნიკური ზედამხედველობის გამოცდილება შემდეგ ან მსგავსი ტიპის სამშენებლო/სარეაბილიტაციო სამუშაოებში, კერძოდ: სარწყავი არეხები; სადრენაჟე არხები; კოლექტორები, მილსადენები; ჰიდროტექნიკური ნაგებობები; გზები; ხიდები.ზედამხედველების ჯგუფი უნდა დაკომპლექტდეს უმაღლესი კვალიფიკაციის და გამოცდილების მქონე ტექნიკური სპეციალისტებით. შესაბამისი პროფესიული გამოცდილება ნიშნავს მსგავსი ხასიათის სამშენებლო პროექტებში შესაბამის სფეროში მუშაობის ფაქტიურ გამოცდილებას.ზედამხედველობისა და კონტროლისთვის საჭირო პერსონალი, როგორც მინიმუმ, უნდა მოიცავდეს გამოცდილ 1) ჯგუფის ხელმძღვანელს/მშენებელ ინჟინერს, 2) საველე ზედამხედველებს და 3) ტოპოგრაფს. 1.   ჯგუფის ხელმძღვანელის საკვალიფიკაციო მოთხოვნებია:•      უმაღლესი განათლება ან ეკვივალენტური კვალიფიკაცია სამოქალაქო საინჟინრო საქმეში და საქართველოს  სამშენებლო სტანდარტების და ნორმების საფუძვლიანი ცოდნა;•      მინიმუმ 10 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ზედამხედველობის, პროექტირების და  მშენებლობის პროექტებში;•      მრავალდისციპლინარულ გუნდთან და სოფლის მოსახლეობასთან მუშაობის გამოცდილება;•      საინჟინრო პროექტირების მოთხოვნების და საქართველოს მშენებლობის ზედამხედველობის პროცედურების ცოდნა;•      სასურველია პრაგმატული, შემოქმედებითი და ენერგიული მიდგომა პრობლემების გადაჭრისა და გადაწყვეტილებების მიღებისადმი და კონტრაქტორებსა და სოფლის მოსახლეობასთან ეფექტური მუშაობის უნარი. 2.  საველე ზედამხედველის საკვალიფიკაციო მოთხოვნებია: •      უმაღლესი განათლება ან ეკვივალენტური კვალიფიკაცია ჰიდროტექნიკური ინჟინერიის საქმეში და საქართველოს  სამშენებლო სტანდარტების და ნორმების საფუძვლიანი ცოდნა;•      მინიმუმ 5 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ინჟინერ-ჰიდროტექნიკოსის პოზიციაზე ზედამხედველობის, პროექტირების და მშენებლობის პროექტებში; •      მრავალდისციპლინარულ გუნდთან და სოფლის მოსახლეობასთან მუშაობის გამოცდილება;•      საინჟინრო პროექტირების მოთხოვნების და საქართველოს მშენებლობის ზედამხედველობის პროცედურების ცოდნა;•      სასურველია პრაგმატული, შემოქმედებითი და ენერგიული მიდგომა პრობლემების გადაჭრისა და გადაწყვეტილებების მიღებისადმი და კონტრაქტორებსა და სოფლის მოსახლეობასთან ეფექტური მუშაობის უნარი. 3.  ჯგუფის ტოპოგრაფის საკვალიფიკაციო მოთხოვნებია:•      უმაღლესი განათლება ან ეკვივალენტური კვალიფიკაცია სამშენებლო საინჟინრო საქმეში და საქართველოს  სამშენებლო სტანდარტების და ნორმების საფუძვლიანი ცოდნა;•      ზედამხედველობის მინიმუმ 5 წლიანი სამუშაო გამოცდილება მშენებლობის ჩათვლით;•      მრავალდისციპლინარულ გუნდთან და სოფლის მოსახლეობასთან მუშაობის გამოცდილება;•      საინჟინრო პროექტირების მოთხოვნების და საქართველოს მშენებლობის ზედამხედველობის პროცედურების ცოდნა;•     სასურველია პრაგმატული, შემოქმედებითი და ენერგიული მიდგომა პრობლემების გადაჭრისა და გადაწყვეტილებების მიღებისადმი და კონტრაქტორებსა და სოფლის მოსახლეობასთან ეფექტური მუშაობის უნარი. 5. ადგილობრივი ტექნიკური ზედამხედველობის კომპანია შერჩეული იქნება კვალიფიკაციის მიხედვით. 6. ინტერესის შემთხვევაში და დამატებითი ინფორმაციისთვის მოგვმართეთ წერილობით ჩვენ ელ-ფოსტაზე. ინტერესის გამოხატვის წერილი შეიძლება ელექტრონულად გამოგზავნილი იყოს და თან უნდა დაერთოს:1.   მოკლე ინფორმაცია თქვენ კომპანიის შესახებ;2.   მსგავსი განხორციელებული პროექტების ჩამონათვალი (პროექტის განხორციელების, ვადების, დამკვეთის და ღირებულების ჩათვლით);3.   ინფორმაცია ამ დავალებისთვის შემოთავაზებული პერსონალის შესახებ (კვალიფიკაციისა და გამოცდელების დეტალური აღწერილობა - CV). ინტერესის გამოხატვის წერილი ზემოაღნიშნულ ინფორმაციასთან ერთად უნდა წარმოადგინოთ 2018 წლის 17 დეკემბერს 12 სთ-მდე შემდეგ მისამართზე: საქართველოს გარემოს დაცვისა და სოფლის მეურნეობის სამინისტრომარშალ გელოვანის გამზირი #6, მე-2 შენობა, 1-ი სართული0159 თბილისი, საქართველოელ-ფოსტა: Levan.Tskhovrebashvili@mepa.gov.ge  cc: Nana.Kupunia@mepa.gov.ge 

ტექნიკური ზედამხედველობა და ხარისხის კონტროლი სარეაბილიტაციო სამუშაოებზე: გურჯაანის მუნიციპალიტეტში, სოფელ ჩუმლაყის ტერიტირიაზე ქვემო ალაზნის სარწყავი სისტემის მეორე რიგის გამანაწილებელი არხის გ-32 და მისი სხვა რიგის გამანწილებლების რეაბილიტაცია

განცხადება ღია კონკურსის ჩატარების შესახებსოფლის მეურნეობის განვითარების საერთაშორისო ფონდის  (IFAD)სოფლის მეურნეობის მოდერნიზაციის, ბაზარზე წვდომის და მდგრადობის პროექტი (AMMAR) სოფლის მეურნეობის განვითარების საერთაშორისო ფონდის (IFAD) მიერ დაფინანსებული “სოფლის მეურნეობის მოდერნიზაციის, ბაზარზე წვდომის და მდგრადობის პროექტი” (AMMAR) იწვევს გამოცდილ ადგილობრივ კომპანიებს გამოხატონ ინტერესი შემდეგი დავალების შესასრულებლად: ტექნიკური ზედამხედველობა და ხარისხის კონტროლი სარეაბილიტაციო სამუშაოებზე: გურჯაანის მუნიციპალიტეტში, სოფელ ჩუმლაყის ტერიტირიაზე ქვემო ალაზნის სარწყავი სისტემის მეორე რიგის გამანაწილებელი არხის გ-32 და მისი სხვა რიგის გამანწილებლების რეაბილიტაცია1. ტექნიკური ზედამხედველობა და ხარისხის კონტროლის დავალება განხორციელდება “სოფლის მეურნეობის მოდერნიზაციის, ბაზარზე წვდომის და მდგრადობის პროექტის” (AMMAR) სასოფლო ინფრასტრუქტურისა და სოფლის მეურნეობის ღირებულებათა ჯაჭვის განვითარების კომპონენტის ფარგლებში. პროექტის  (AMMAR) მიზანია საქართველოს სოფელში მცხოვრები ქალების და მამაკაცების შემოსავლების ზრდა და სიღარიბის შემცირება. განვითარების მიზანია კლიმატზე ადაპტირებული სოფლის მეურნეობის  ღირებულებათა ჯაჭვში ინვესტირების სტიმულირება მცირემიწიანი ფერმერების შემოსავლების გასაზრდელად და მდგომარეობის გასაუმჯობესებლად.  2. ამჟამად პროექტი იწყებს გურჯაანის მუნიციპალიტეტში, სოფელ ჩუმლაყის ტერიტირიაზე ქვემო ალაზნის სარწყავი სისტემის მეორე რიგის გამანაწილებელი არხის გ-32 და მისი სხვა რიგის გამანწილებლების სარეაბილიტაციო სამუშაოების ტექნიკურ ზედამხედველობას და ხარისხის კონტროლს. დეტალური პროექტი და ნახაზები მოიპოვება დეპარტამენტში. ზემოთაღნიშნული სამუშაოების ტექნიკური ზედამხედველობის მიზნით პროექტი გეგმავს ხელშეკრულების გაფორმებას ტექნიკური ზედამხედველობის კონსულტანტ კომპანიასთან (შემდგომში “ტექნიკური ზედამხედველობის კომპანია”). დავალების მიზანია, ობიექტების სარეაბილიტაციო სამუშაოებზე ტექნიკური ზედამხედველობის მაღალი ხარისხის უზრონველყოფა, რომელიც ამასთანავე გულისხმობს სამუშაოების სრულ შესაბამისობას პროექტთან, ტექნიკურ სპეციფიკაციებთან, ნახაზებთან და სხვა საკონტრაქტო დოკუმენტაციასთან და სამუშაოების დადგენილ ვადებში დასრულებას. წინამდებარე დავალების შესაბამისად დეპარტამენტის ინჟინერ-კონსულტანტის/ზედამხედველის უშუალო ზედამხედველობის ქვეშ და ინფრასტრუქტურის მესაკუთრის (შპს `საქართველოს მელიორაცია”) წარმომადგენელთან თანამშრომლობით ტექნიკური ზედამხედველობის კომპანიამ ორგანიზება უნდა გაუწიოს და განახორციელოს პროექტის ფარგლებში შესრულებული სამშენებლო სამუშაოების ყოველდღიური ზედამხედველობა. ტექნიკური ზედამხედველობის  კომპანია პასუხისმგებელი იქნება სამუშაოების ხარისხისა და მოცულობის საერთო ზედამხედველობაზე, საქართველოს კანონმდებლობისა და სატენდერო დოკუმენტაციის II თავის  გ. ნაწილის (ხარისხის კონტროლი) და ბ. ნაწილის (ხარჯების კონტროლი) დებულებების  შესაბამისად. ზედამხედველობისთვის საჭირო მთელი აღჭურვილობა (პერსონალისთვის მანქანების ჩათვლით), ასევე საზომი და საკონტროლო ინსტრუმენტები ტექნიკური ზედამხედველობის კომპანიამ უნდა უზრუნველყოს.    3. მომსახურების ხანგრძივობაა 10 თვე და 12 თვე დეფექტებზე პასუხისმგებლობის პერიოდი, სულ 22 თვე. დავალების სავარაუდო დაწყების თარიღია 2018 წლის დეკემბერი.   4. საკვალიფიკაციო მოთხოვნები ფირმის მიმართ: 1. ზოგადი გამოცდილება: ტექნიკური ზედამხედველობის განხორციელების გამოცდილება;2. სპეციფიური გამოცდილება: მინიმუმ 3 მსგავსი განხორციელებული პროექტი; საზედამხედველო კომპანიას უნდა ჰქონდეს ტექნიკური ზედამხედველობის გამოცდილება შემდეგ ან მსგავსი ტიპის სამშენებლო/სარეაბილიტაციო სამუშაოებში, კერძოდ: სარწყავი არეხები; სადრენაჟე არხები; კოლექტორები, მილსადენები; ჰიდროტექნიკური ნაგებობები; გზები; ხიდები.ზედამხედველების ჯგუფი უნდა დაკომპლექტდეს უმაღლესი კვალიფიკაციის და გამოცდილების მქონე ტექნიკური სპეციალისტებით. შესაბამისი პროფესიული გამოცდილება ნიშნავს მსგავსი ხასიათის სამშენებლო პროექტებში შესაბამის სფეროში მუშაობის ფაქტიურ გამოცდილებას.ზედამხედველობისა და კონტროლისთვის საჭირო პერსონალი, როგორც მინიმუმ, უნდა მოიცავდეს გამოცდილ 1) ჯგუფის ხელმძღვანელს/მშენებელ ინჟინერს, 2) საველე ზედამხედველებს და 3) ტოპოგრაფს. 1.   ჯგუფის ხელმძღვანელის საკვალიფიკაციო მოთხოვნებია:•      უმაღლესი განათლება ან ეკვივალენტური კვალიფიკაცია სამოქალაქო საინჟინრო საქმეში და საქართველოს  სამშენებლო სტანდარტების და ნორმების საფუძვლიანი ცოდნა;•      მინიმუმ 10 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ზედამხედველობის, პროექტირების და  მშენებლობის პროექტებში;•      მრავალდისციპლინარულ გუნდთან და სოფლის მოსახლეობასთან მუშაობის გამოცდილება;•      საინჟინრო პროექტირების მოთხოვნების და საქართველოს მშენებლობის ზედამხედველობის პროცედურების ცოდნა;•      სასურველია პრაგმატული, შემოქმედებითი და ენერგიული მიდგომა პრობლემების გადაჭრისა და გადაწყვეტილებების მიღებისადმი და კონტრაქტორებსა და სოფლის მოსახლეობასთან ეფექტური მუშაობის უნარი. 2.  საველე ზედამხედველის საკვალიფიკაციო მოთხოვნებია: •      უმაღლესი განათლება ან ეკვივალენტური კვალიფიკაცია ჰიდროტექნიკური ინჟინერიის საქმეში და საქართველოს  სამშენებლო სტანდარტების და ნორმების საფუძვლიანი ცოდნა;•      მინიმუმ 5 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ინჟინერ-ჰიდროტექნიკოსის პოზიციაზე ზედამხედველობის, პროექტირების და მშენებლობის პროექტებში; •      მრავალდისციპლინარულ გუნდთან და სოფლის მოსახლეობასთან მუშაობის გამოცდილება;•      საინჟინრო პროექტირების მოთხოვნების და საქართველოს მშენებლობის ზედამხედველობის პროცედურების ცოდნა;•      სასურველია პრაგმატული, შემოქმედებითი და ენერგიული მიდგომა პრობლემების გადაჭრისა და გადაწყვეტილებების მიღებისადმი და კონტრაქტორებსა და სოფლის მოსახლეობასთან ეფექტური მუშაობის უნარი. 3.  ჯგუფის ტოპოგრაფის საკვალიფიკაციო მოთხოვნებია:•      უმაღლესი განათლება ან ეკვივალენტური კვალიფიკაცია სამშენებლო საინჟინრო საქმეში და საქართველოს  სამშენებლო სტანდარტების და ნორმების საფუძვლიანი ცოდნა;•      ზედამხედველობის მინიმუმ 5 წლიანი სამუშაო გამოცდილება მშენებლობის ჩათვლით;•      მრავალდისციპლინარულ გუნდთან და სოფლის მოსახლეობასთან მუშაობის გამოცდილება;•      საინჟინრო პროექტირების მოთხოვნების და საქართველოს მშენებლობის ზედამხედველობის პროცედურების ცოდნა;•     სასურველია პრაგმატული, შემოქმედებითი და ენერგიული მიდგომა პრობლემების გადაჭრისა და გადაწყვეტილებების მიღებისადმი და კონტრაქტორებსა და სოფლის მოსახლეობასთან ეფექტური მუშაობის უნარი. 5. ადგილობრივი ტექნიკური ზედამხედველობის კომპანია შერჩეული იქნება კვალიფიკაციის მიხედვით. 6. ინტერესის შემთხვევაში და დამატებითი ინფორმაციისთვის მოგვმართეთ წერილობით ჩვენ ელ-ფოსტაზე. ინტერესის გამოხატვის წერილი შეიძლება ელექტრონულად გამოგზავნილი იყოს და თან უნდა დაერთოს:1.   მოკლე ინფორმაცია თქვენ კომპანიის შესახებ;2.   მსგავსი განხორციელებული პროექტების ჩამონათვალი (პროექტის განხორციელების, ვადების, დამკვეთის და ღირებულების ჩათვლით);3.   ინფორმაცია ამ დავალებისთვის შემოთავაზებული პერსონალის შესახებ (კვალიფიკაციისა და გამოცდელების დეტალური აღწერილობა - CV). ინტერესის გამოხატვის წერილი ზემოაღნიშნულ ინფორმაციასთან ერთად უნდა წარმოადგინოთ 2018 წლის 17 დეკემბერს 12 სთ-მდე შემდეგ მისამართზე: საქართველოს გარემოს დაცვისა და სოფლის მეურნეობის სამინისტრომარშალ გელოვანის გამზირი #6, მე-2 შენობა, 1-ი სართული0159 თბილისი, საქართველოელ-ფოსტა: Levan.Tskhovrebashvili@mepa.gov.ge  cc: Nana.Kupunia@mepa.gov.ge 

განცხადება 8, 9 და 14 ნოემბერს დაგეგმილი საჯარო განხილვების გადადების თაობაზე

  მიმდინარე წლის 8 ნოემბერს, საქართველოს რეგიონული განვითარებისა და ინფრასტრუქტურის სამინისტროს საქართველოს საავტომობილო გზების დეპარტამენტმა, სამინისტროს წერილობით მიმართა “ზემო იმერეთი - რაჭის დამაკავშირებელი საავტომობილო გზის მშენებლობა რეკონსტრუქციის”, „საჩხერე-ქვემო ხევი-უზუნთა-შქმერი-ზუდელის 10.6 კმ. – 20.6 კმ, 20.6 კმ. – 29.5 კმ და 29.5 კმ. – 40.9 კმ. მონაკვეთების (ლოტი III; IV; V) მშენებლობა-რეკონსტრუქციის და ექსპლუტაციისა” და „ჟინვალი–ლარსის საავტომობილო გზის ქვეშეთი-კობის მონაკვეთის” პროექტების საჯარო განხილვების  გადადების შესახებ. მიმართვაში აღნიშნულია, რომ ტექნიკურ პროექტებში მიმდინარეობს ცვლილებების შეტანა.აღნიშნულის საფუძველზე, დაინტერესებულ საზოგადოებას ვაცნობებთ, ონის მუნიციპალიტეტის სოფელ შუა შქმერში, 8 ნოემბერს, დაგეგმილი „საჩხერე-ქვემო ხევი-უზუნთა-შქმერი-ზუდელი 29.5 კმ.–40.9 კმ. მონაკვეთის მშენებლობა-რეკონსტრუქციის და ექსპლუატაციის” პროექტის სკოპინგის ანგარიშის, ასევე 9 ნოემბერს, საჩხერის მუნიციპალიტეტის სოფელ უზუნთაში დაგეგმილი „საჩხერე-ქვემო ხევი-უზუნთა-შქმერი-ზუდალის 10.6კმ-20.6კმ და 20.6კმ-29.5კმ მონაკვეთების მშენებლობა რეკონსტრუქციის და ესპლუატაციის” პროექტის სკოპინგის ანგარიშის და 14 ნოემბერს, დუშეთისა და ყაზბეგის მუნიციპალიტეტებში, “ჟინვალი-ლარსის საავტომობილო გზის ქვეშეთი-კობის მონაკვეთის მშენებლობის და ექსპლუატაციის პროექტის” გარემოზე ზემოქმედების შეფასების ანგარიშის  საჯარო განხილვების გადადების შესახებ.საჯარო განხილვების შესახებ ინფორმაცია გეცნობებათ დამატებით. 

პროექტის წლიური შედეგების კვლევა

REQUEST FOR EXPRESSIONS OF INTERESTFOR CONSULTING SERVICESInternational Fund for Agricultural Development (IFAD)The Agriculture Modernization, Market Access and Resilience Project (AMMAR)International Fund for Agricultural Development (IFAD) funded The Agriculture Modernization, Market Access and Resilience Project (AMMAR) invites experienced companies to express interest for the following assignment:ANNUAL OUTCOME SURVEYThe Agriculture Modernization, Market Access and Resilience (AMMAR) project of the Government of Georgia aims to sustainably raise incomes and reduce poverty for women and men in rural Georgia. Funded through the International Fund for Agriculture Development (IFAD) with two complementary grants from the Global Environment Facility (GEF) and the Danish International Development Agency (DANIDA). AMMAR’s development objective is to stimulate private investments in climate-smart agricultural value chains to increase incomes and strengthen resilience of smallholder farmers in selected project areas. The project is organized into two mutually supportive components coordinated by the third component, Project Management.Component 1: irrigation and agricultural value chain investment• Subcomponent 1.1 – Irrigation and value chain infrastructure; • Subcomponent: 1.2 – Private investments in agricultural value chains. Component 2: climate-smart agricultural and value chain development• Subcomponent 2.1 – Value chain development processes and support; • Subcomponent 2.2 – Climate-smart agricultural technology transfer. AMMAR Monitoring and Evaluation (M&E) system follows the logical framework designed for the project. The logical framework includes the necessary and relevant indicators according to the requirements of the IFAD methodology as well as other relevant performance indicators. The programme is expected to benefit around 10,000 households across the country. Key performance indicators for the project are as follows: • 80% of supported households have real net household farm income increased by average of 20%;• Climate smart agricultural production practices are adopted by 50% of trained smallholder farmers; • Four climate-smart agricultural value chains are fully operational and maintaining sustainability;• 4,750 ha of farmland are put under water-related infrastructure;• 2,000 ha of land are put under improved management practices;• New cropping patterns are applied by 50% of trained farmers of which 20% report increased diversification; • 50% of matching grant beneficiaries report an average income increase of 8%.Now the AMMAR project is seeking the external consulting company (here and after “Consultant”) to conduct Annual Outcome Survey to assess the progress achieved in AMMAR’s eight value chains, deliver quantitative and qualitative interpretations on specific indicators as reflected in the project log-frame, and provide suggestions to improve project’s support in order to reach the targeted outcomes during the project’s implementation. The objective of the survey is:• To measure the positive and/or negative changes/outcomes taking place on relevant indicators at the household/cooperative/agribusiness level;• To evaluate targeting efficiency;• To provide timely performance information so that corrective actions may be taken to implement the project activities, if required. AMMAR M&E unit will provide the Consultant all relevant information about project beneficiaries required for the survey. The Outcome Survey will target the following AMMAR project’s beneficiaries:# Project interventions Target groups Region Number of beneficiary HH1 Rehabilitation of irrigation systems. HH who benefited from the rehabilitation of irrigation canals. Shida Kartli, Gori. Villages: Dzevera, Shertuli, Patara Garejvari, Didi Garejvari, Karaleti, Kitsnisi 1058 HH (received irrigation water in 2018)2 Rehabilitation/ construction of bridges and roads HH who benefited from the rehabilitation/ construction bridges and roads. Samegrelo, Martvili (Jolevi, Abedati, Nagvazao), Senaki (Dzveli senaki, Betlemi, Ushapati). Kakheti, Gurjaani (Giorgeti) 2208 HH3 Matching grants for primary producers and agribusinesses Beneficiaries who received grants Shida kartli, Kvemo Kartli, Samtskhe-Javakheti, Mtskheta-Mtianeti, Kakheti, Samegrelo, Adjara Personal information of 148 HH ( grant beneficiaries)• The total sample size of the survey will be 354 HH, of which 236 HH will be taken among beneficiary HH (see table above) and 118 HH will be part of the control group. The Consulting Company will ensure that the outcomes of the three project interventions quoted above are adequately reflected, as well as the different value chains targeted by the project.  • The treatment group will thus be as follows: 236 HH = 66 grants beneficiaries, 70 HH beneficiaries from small infrastructure (10 per village), 100 HH beneficiaries from irrigation (20 HH per 4 main villages, 10 HH per 2 minor villages) • And the control group will include 118 HH as follows: 33 non grants beneficiaries, 35 HH for small infrastructure, 55 HH for irrigation.The Scope of the Services:ActivityPhase 1  - Preparatory Works• Initial situational analysis - review of project documentation• Development and finalization of study tool (survey questionnaire) • Development of the sampling design based on the beneficiary list Phase 2 – Fieldwork Activities• Preparation for field work • Training of interviewers• Development of the fieldwork training report• Conducting the fieldworks, quality monitoring• Summarizing completed questionnairesPhase 3 - Data Processing• Database formation• Data entry (in case paper-based questionnaires will be used)• Data cleaningPhase 4 – Final Report Preparation• Prepare for submission of the questionnaires• Prepare for submission the electronic raw database• Prepare for submission the cleaned database• Preparation of draft final report. • Comments for • Submit final report to AMMAR after receiving feedback on draft final reportTotal number of working daysThe detalied information on the assignment please find in the Terms of Reference on the following link: https://www.dropbox.com/s/rjg7v2lxx6fls3k/TORs%20annual%20outcome%20survey-as%20issued.docx?dl=0 The duration of the assignment 3 months. Estimation period of assignment is January - March 2019.The reports shall be delivered in the following languages:• The questionnaires will be provided to the beneficiaries in Georgian and English languages. An English translation will be availed to the project for external review. • The database will be provided in English.• The draft and final survey reports will be provided in both English and Georgian.Qualification Requirements for Consulting Company:General Experience – research experience for externally funded projects in rural areas, including project M&E;Specific Experience – The Consulting Company must have at least five (5) years practical experience in designing and implementing outcome surveys / impact assessments, along the following:• Practical experience in research management (including research and sampling design);• Demonstrated capacity and experience in planning and research logistics;• Network of experienced surveyors and data entry officers • Strong capacity for data management and statistics • Demonstrated capacity for research analysis and reporting of results• Strong communication skills and team spiritQualification Requirements for Key Experts:The following 4 key experts will have to be mobilized to implement the activities involved in this outcome survey:1. Survey Coordinator/Team Leader:University Degree in social studies/statistics/economics/agricultural monitoring and evaluation or other related fields. At least 5 years of experience in team coordination and reporting on outcome surveys and/or impact assessment issues, large quantitative research applications and analyzes, household and agricultural data collection and analysis. Excellent oral and written presentation skills (English and Georgian languages).2. Research practice and field officer:University Degree in social studies/statistics/economics/agricultural monitoring and evaluation or other related fields. At least 5 years of experience in research applications, with specific experience in household and agricultural research applications. Good knowledge of the socio economic context of Georgia agriculture, especially fruits and vegetable production. Strong ability to guide on the preparation of the survey’s questionnaire. Fluent in English writing.3. Socio-economic researcher: University Degree in social studies/statistics/economics/agricultural monitoring and evaluation or other related fields. At least 5 years experience in analyzing research data using STATA or equivalent software. A strong background and experience is required in statistics and econometrics. Fluent in English writing. It is preferable to have prior experience in impact assessment.4. Computer expert on data entry and databaseUniversity degree in IT, statistics or related degree. At least 3 years of experience is required in research data sets and data entry software.  In addition, the Consulting Company will also have to be able to mobilize a sufficient number of data collection specialists and interviewers, preferably with prior experience in agriculture.Expressions of Interest with supported information shall be submitted to the address below. The Consultant will be selected using procedures set for Selection based on the Consultants’ Qualification (CQS) method by IFAD Procurement Handbook (issued on 19th of August, 2010). Interested companies must provide information verifying that they are qualified to perform the services and meet minimum required experience criteria. Submitted information shall include: (i) Company profile; (ii) Track records of carrying out of similar assignments, including brief information on all the quantitative data collections undertaken; (iii) Proposed methodology to perform the data collection and analysis; (iv) The work plan (activities) and resources sufficient to implement in the proposed timing (including number of person-days);(v) CVs of proposed Key Staff members.Expressions of interest can be delivered electronically to the address below not later than November 15, 2018, 12:00.Interested companies may obtain detailed information on the assignment at the address below from 12:00 – 16:00 (local time). MINISTRY OF ENVIRONMENTAL PROTECTION AND AGRICULTURE OF GEORGIA 6 Marshal Gelovani Ave., Tbilisi 0159, GeorgiaTel/Fax: +995 32 2 37 66 72Contact person: Ms. Tamuna Tsintsadze, M&E Specialist/ConsultantE-mail: tamar.tsintsadze@mepa.gov.ge CC: Nana.Kupunia@mepa.gov.ge